Monday, September 8, 2008

Codru-i frate cu romanu'...

... romanu-i doar neam prost cu codrul.

Stiti spot-ul celor de la WWF cu plaja si marea pline de PET-uri. Evident nu-i nimic real inca (desi cineva mi-a povestit de un lac de acumulare unde nu se vedea apa de sub sticle si gunoaie), e ca intr-un vis urat. Eu am dat insa peste o mare de PET-uri sus pe munte, la 50 de metri de cabana Cristianu Mare. Era plin de gunoaie si pe vaile din zona Bran - Moeciu dar mi-a fost sila sa mai fac poze. Undeva in valea plina de gunoi menajer a unui parau am vazut inclusiv niste pungi din alea inscriptionate cu "RISC BIOLOGIC". Data viitoare cand va racoriti cu apa dintr-un astfel de paraias nu va mai ganditi daca mai in amonte s-o fi pishat vreun urs ... mergeti si vedeti mai bine ce mizerii zac pe-acolo ca nu se stie niciodata ce si cum...
Concluzia: turisti nesimtiti, localnici ticalosi, autoritati de cacat.





No comments: